Sidor

fredag 27 april 2012

En fredag som den brukar vara...

Jag har inte haft en vanlig jobbfredag på länge, för jag har inte haft någon begravning. Det har jag idag. Så egentligen borde jag skriva klart det jag skall säga.
Men nu behövde jag läsa lite annan skrift innan mina tankar får komma ned på papper.
Så jag har läst lite inne hos er.

Idag känner även jag av att det är skönt med fredag för imorgon är jag ledig. Härligt.
Hoppas på lite bra väder så jag kan påta i trädgården lite och kanske få däcken på bilen bytta.

Nej, tillbaka till den text jag borde skriva!

Ha en bra dag!

Kram

1 kommentar:

  1. Först och främst: jättefina foton i förra inlägget! Visst är det kul när man liksom lyckas få till det?!

    Hoppas du får en fin helg Ulrika och att fredagen gick bra.

    Kramar

    SvaraRadera