Sidor

lördag 14 april 2012

LatLördag

Så härligt att äntligen få vakna till sol!

Latar mig ordentligt och tänker göra det en liten stund till. Sedan skall köket få sig en liten omgång innan jag tar mig ned på stan.
Behöver en present till en tvååring, ska på kalas lite senare.
 Då gårdagens frukost helt enkelt inte existerade fick det bli en bättre frukost idag.
Kan ni se äggkoppen? Nej, kanske inte får fota den en dag. Mannen hade den med sig från sitt bo. Den är i plast, brun plast, troligen från 50-talet, skall kolla upp det och återkomma.


Ja, idag skall jag hinna med lite av varje tänkte jag. Kalas, till vilket jag måste handla en present. Behöver sätta om mina tomat- och gurkplantor. Städa av köket i alla fall... Tvätta!! Laga mat. Mannen jobbar och skall jag vara ärlig är det rätt skönt... Jag kan väl egentligen göra vad jag vill om han är hemma också men... Trivs med egentid speciellt en helg då och då, samtidigt som jag tycker det är lite trist.

Ska erkänna att jag sitter en del med min iPhone, har ju inte haft den ens en vecka så... Roligt är det att ha en i alla fall.

Vad har ni för er en lördag som denna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar