Sidor

söndag 22 april 2012

Ledighetens lov!

Inte min säng...
Men imorgon tänker jag sova länge eller i alla fall till halv tio. För jag är LEDIG. Är ju alltid ledig på måndagar som regel. Men förra måndagen var jag inte ledig och det känns nu.

När jag kom hem idag vid halv fem hittade jag en film som jag la mig i soffan och tittade på. Så skönt.

Sedan städade jag ur badrummet och tog en dusch, därefter har jag lagat en god lasagn som jag nu vill ÄTA! Om jag har tid är det avkoppling för mig att laga mat och det var det idag.

Men mannen har inte kommit hem ännu, verkar vara en sälkorv som kör. Han har varit i Vetlanda idag.

 Hoppas han kommer strax, är VRÅLHUNGRIG.

Blev en okej arbetsdag idag trots allt.

Kram

1 kommentar:

  1. Vad HÄRLIGT att du äntligen fick lite välförtjänt vila!! Hoppas du kunde njuta riktigt ordentligt.

    Hoppas ni mår bra båda - och du, du måste ge dig själv tid att vila!!!

    Kramar igen

    SvaraRadera