Sidor

torsdag 12 april 2012

Pantertanter

 Ja, idag är det dags för mig att ha "Damklubben" igen. Det skulle kunna vara en grupp av mina kvinnliga vänner. Som träffades och talade om livet. Men så är det inte. Detta är en syförening där medelåldern är 83 och kraven på att underhållas är stor.

Så idag tänker jag att de ska få använda sin tankeförmåga för att svara på tipsfrågor. Tyvär är det svårt för en kvinna både att se och höra. Tänkte jag skulle kopiera så hon kan få frågorna att läsa själv.

Idag har jag ingen ork, den psykiska stressen är så stor att den liksom förlamar. Tanken på att behöva laga mat idag känns oöverstiglig.

Om jag bara orkat piffa till mig lite så jag utseendemässigt kände mig snyggare...Blog de chocolat---noisette - Welcome ! - Skyrock.com

Nej nu är det bäst jag sätter igång!

Kram

6 kommentarer:

  1. Nejmen, är du här nu?!
    Fint du har!!
    Tycker dock att texten är lite svårläst. Snygg men lite för krusidullig. Var har dina Å tagit vägen...?

    Så det blev en Iphone? Visst är det kul?!

    Lycka till med damklubben!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Dina bokstaven a med ring över ska det stå men som bokstav men det är nån som äter upp dom!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det blev så. Jag har ju som sagt fått hjälp med designen och då blev det kul igen att blogga.
      Mm, jag har märkt det så jag får nog be Maria om hjälp att ändra stilen.
      Ja det är superkul med Iphone!!Har bara haft den några dagar.
      Kram

      Radera
  3. Vad kul att du är här också :)
    Jättefin blogg har du fixat...

    Ha en bra kväll!

    Kram,kram

    SvaraRadera
  4. Fint du har det! Kul med damerna... efter frågestunden blir det säkert en kaffetår eller fler :-)

    Ha det kul ikväll med läppstift o allt! Kram... Anna

    SvaraRadera
  5. Marias design?? Snyyyyggt hur som helst.

    SvaraRadera