Sidor

söndag 15 april 2012

Som en kratta

 Om krattor sover, så sov jag som en sådan inatt. Det har kliat över hela kroppen och så lite vanlig nattoro.
Snurrade nog änvärre av att en ovilja att störa mannen som jobbar idag. Han går då upp ca 05.

Nåja, en lång slö morgon som börjat med bokläsande i sängen och nu en lång frukost med bloggande och läsande av bloggar. Samt lite slötittande på tv.

Ja just det, NU, spelar jag WF med "Asta"...

Ska äntligen ha lite Partylite visningar veckan som kommer. En på jobbet där jag även tänkt att andra anställda förutom de i "Kvinnor träffas"- gruppen ska kunna få chansen att se varorna. Förhoppningsvis vill de också beställa.
På tisdag kväll skall jag ha en hos en väninna.
Så detta behöver jag förbereda lite idag genom att packa iordning mina saker.

I övrigt planerar jag att slänga in kläder i tvättmaskinen, städa lite i köket hann inte igår så mycket som jag tänkt, promenera i solen, förföra min man...

En helt vanlig söndag alltså...


Bilder från parken vi har alldeles i närheten.
Dessa tog jag igår på väg hem från "stan"

Hoppas ni får en härlig söndag. Kram





2 kommentarer:

  1. Vackra, vackra vårbilder!! Hoppas att du slipper sova som en kratta mera! Ha en härlig söndag!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Härlig blogg du fått här nu.Har lagt till dej hos mej så jag hittar dej.
    Haha, ja det blev tokigt med wf, fast nu är vi igång. Å Krokodilmamman kanske var jätte trevlig?! Kram

    SvaraRadera