Sidor

onsdag 18 april 2012

Som en urvriden...

Känner jag mig och passar på att göra lite smygreklam... Lånat bilden från Växbo lin.

Då jag inte direkt var ledig på min lediga måndag och igår inte kom hem förrän 21.30 efter att ha visat detta
Inte det lättaste att fota men men...
Den är lite svår att se men ser ni ljushållaren i mitten? Den med fjärilar? Den är underbar hur som helst.


Plus huvudvärken från igår (lite idag) känner jag mig vansinnigt trött och sliten. Idag tänker jag inte jobba längre än till strax efter fem. Behöver hänga en tvätt och kanske diska lite men annars är det vila som gäller ikväll!!

Det var en lyckad kväll igår. Fick in en bokning till och värdinnan fick välja varor för en helt okej slant. Ja och så får ju jag lite pengar också...
Passade också på att glädja en blivande brud som önskat mig som präst. Sa nämligen att jag kan ta deras vigsel.
Och så började vi planera dop för en annan liten tjej. Phu.

Här ser det inte ut att bli mer snö idag har faktiskt lite sol!

Kram

1 kommentar:

  1. Skulle behöva några nya vår/sommar ljus. Vet inte vilka dofter bara...
    Tips?

    Andvänder inga andra disktrasor än de från Växbo. Tror jag har 4st nu som jag kör runt på. De två äldsta är bäst!

    Kram

    SvaraRadera