Sidor

onsdag 25 april 2012

Torrschampo

Ja ett litet inlägg om torrschampo får det bli i brist på annat.
Har länge funderat på att testa detta, jag har långa dagar ibland och framåt eftermiddagen kan jag ha panik. Panik för att mitt hår är fett.

Idag orkade jag inte upp som jag skulle så håret åkte upp i en tofs. Men tja det syntes ändå så fett var det.

Nu har jag sprayt, gnuggat och stylat det lite. Håret alltså och känner mig genast gladare och fräschare.

Vet att man inte skall använda det för mycket.

Men sådär när man måste/vill ha en quick fix verkar detta va toppen.

Några stressiga dagar till desan är det en hel del vila som väntar jag lovar.

Hoppas ni har det bra!

2 kommentarer:

  1. Man får hitta sina specialgrejer! Själv har jag torrt hår, så jag brukar föna in lite inpackning i det istället.

    SvaraRadera
  2. Används lite titt som tätt av både Hanna och mig och är toppen när man inte "orkar"...

    Kram Pia

    SvaraRadera