Sidor

måndag 21 maj 2012

Inte snyggt

Nej det blir inte ett snyggt inlägg men vill inte vänta tills ikväll när jag kan låna mannens dator. Det är alltid bra att börja från början. Farbror As begravning var fin, tonsatta Dan Andersson dikter, en tavla som A målat. Dock kunde prästen hållit sig lite mer till saken. Grät gjorde jag självklart. Usch. Men jag fick träffa mina övriga farbröder. Kändes bra att vara där för mig. Sedan har vi haft några lugna dagar hos min mamma och pappa. Har som vanligt ledig dag då det är måndag. Ska jobba lite i trädgården och lite inne. Mannen ringde och en av hans arbetskamrater dog i helgen. Blä nu är det sådär många som dör igen. Ja visst vet jag att det är så. Men runt mig... Känns som jag gjort bort mig lite på jobbet. Fast jag hoppas det bara är en känsla som ligger hos mig. Den här tiden på året har jag sällan lust till mitt arbete! Nej, detta är långt och kommer klumpas ihop när jag publicerar det så. Mot trädgården. Kram

1 kommentar:

  1. Ååhh Ulrika - jag beklagar er förlust. Sådan är alltid tungt. Hoppas du får lite kraft nu under dagen..

    Skickar många kramar!

    SvaraRadera