Sidor

torsdag 3 maj 2012

Sjuk

Ja ha så var man sjuk igen. Hade halsont igår gick och la mig. Men sova fick jag inte, febern kom värken i kroppen. Mådde illa av någon anledning också. Samt skakningar eller kramp eller vad jag ska kalla det. Skerv lite med vår asta mitt i natten och tillslut släppte krampen. Så idag gör jag inte många knop. Som jag skrev i förra inlägget dog älskade farbror A i måndags. När man kom hem till dem sattes kaffet alltid på och fikabröd plockades fram. Så satt vi där någon timme, oavsett om pappa och jag bara skulle dit lite snabbt.:-) När jag skulle prästvigas kunde de inte komma. Så A skrev ett brev det handlade bland annat om min farfar som jag aldrig träffat. Det va fantastiskt brev. Så var jag hos dem och döpte ett av deras barnbarn. Stefan va med för första gången. Då säger A; du tar väl hand om henne nu. Härliga minnen. Hoppas ni har det bra. Kram

2 kommentarer:

  1. Oj så såg det inte ut när jag skrev. Är skrivet på mobil

    SvaraRadera
  2. Oj så det ser ut. Ja ja skrivet på min iPhone

    SvaraRadera