Sidor

torsdag 28 juni 2012

Fniss

Har sett reklamen för lekerol fruit smoothis och tänkt att grabben i baksätet vet jag vem det är. Har inte riktigt erkänt för mig själv att jag vet precis vem han är.

Jag har gått på folkhögskola. Sist jag såg honom hade jag till sist på avslutningsdagen samlat mod till mig och ropat på honom. Bara för att säga hej då. Fast jag snodde en kram också.
Idag blev jag vän med honom på fb inser att han va med i tallink silja reklamen också. Den där en familj får besök i tid och otid i sin stuga... Han är pappan.

Ville helst skicka ett meddelande men tänkte nej, jag ska inte va påflugen.

Men det dröjde inte länge förrän han skrivit till mig.
Kände mig tio år yngre plötsligt.

Ja jag flirtade med honom. Kanske hade det blivit lite mer om jag velat.

Tro inte att jag sitter och trånar. Jag vill inte ha ngn annan än min man.
Men det är härligt att minnas!!


Kramar Ulrika

1 kommentar:

  1. Klart att det är härligt att minnas. Och att minnas det som var roligt. Fint.

    Kram på dig Ulrika!

    SvaraRadera