Sidor

lördag 23 juni 2012

Ledighet

Nu mina vänner är jag ledig i två dagar.
För ett tag sedan köpte jag hem två spel i reseformat. Sänka skepp och Mastermind. Så igår efter maten spelade vi några vändor. Riktig trevlig sysselsättning.
Idag har det regnat mest hela dagen.
Oj, så intressant detta blev... Blir nog bättre imorgon på bloggfronten.
Nio arbetsdagar kvar till semester.
Innan dess hoppas jag besöka Ingebo hagar och deras ekocafé. De ska även ha lite försäljning av lite vedugnsbakat bröd och lite annat från gården.
Gillar att göra lite utflykter såhär innan semestern för att komma i stämning så att säga.

Vad ger er sommarkänsla? Känsla av semester?


Kramar Ulrika

2 kommentarer:

  1. Å så gott med vedugnsbakat bröd. Det är så längesen jag hade sommarkänsla så jag vet knappt vad det är, de sista 10 åren har jag bara jobbat som en idiot.
    Njut av ledigheten även om den är kort.
    Kram.

    SvaraRadera
  2. *ler* Njaaaa.. Jag har inget särskilt sådär som jag gör för att komma i form för ledigheten. Men alla fina sommaravslutningar gör mig varm om hjärtat..

    Vad trevligt att se alla dina fina bilder!

    Kram

    SvaraRadera