Sidor

söndag 17 juni 2012

Sammelsuriums blandning

Så var det söndag och jag är alldeles ledig. Ligger på soffan och läser just nu.

Igår vigde jag två bekanta det var roligt och de var så fina. Ja det var en fin vigsel allt som allt. Med tårögda föräldrar, vackra tärnor och fin solosång.
Jag lyckades dessutom slippa nervositeten fast det satt nära vänner, bekanta och arbetskamrat i bänkarna. Jag va så fokuserad på brudens nerver och att de skulle få en bra vigsel.
Deras söta dotter började nämligen storgråta på en gång. Fast hon hade bra släktingar så det löste sig.

Idag ska jag plocka lite här hemma och kanske ta ut primern och slå gräs mm Grannen verkar inte va hemma...

Sedan ska jag nog mest lata mig.

Köpte igår "gammal" potatis så det blir gratäng idag till middag.
Men nu blir det brunch!



Kramar Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar