Sidor

söndag 1 juli 2012

Arla morgon

En ledig dag. Vaknade tidigt men lyckades somna om. Även om jag gav upp vid sextiden.

I motsats till H hade jag varken packat eller duschat igår. (se livssmulor.blogspot om länken nedan ej funkar)
Nu har jag hunnit duscha och packa. Sitter och äter frukost just nu.

Ska erkänna att jag har lite resfeber. Det bara är så med mig. Idag ska jag dessutom köra automat.

Har i övrigt förberett oss väl tror jag. Jag bär linne så jag lätt skall kunna prova kläder utanför provrum. En femma till vagn finns, lista att handla efter :-), jag ska ta av galgarna från kläderna innan jag kommer till kassan.

Nej, har lite ekonomi att lösa också.



http://livssmulor.blogspot.se/2012/07/resklar.html?showComment=1341205477037&m=1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar