Sidor

torsdag 5 juli 2012

Dagens outfit

Blommig klänning "rabalder", leggings "rabalder". De hade en outlet i Ullared.

Ja på bilden ser ni också ett nytt fint skal till min iphone, så nu är den sommarklädd den med.

Nu till bilden på mig, dels så utmanade "asta" oss att visa bilder på oss själva, en bild som vi var nöjda med. (länk till "asta" finns i högerspalten) Å jag är rätt nöjd med denna bilden även om sängen är obäddad ;-) Jag är mest nöjd med mig själv på denna för mina vaders skull...

Som ni ser är det en blommig klänning. Den är i enligt mig i jättefina blå nyanser, kan användas till vardags men också vid festligare tillfällen. Men nu kommer det och jag vet att det är lite dumt. När jag ser klänningar som denna tänker jag att en sådan kan man ha först vid 35-40års ålder. Det är en helt vuxen kvinnas klänning.
Ja, jag vet jag är 35 om två år och jag är defenitivt en vuxen kvinna, tror jag...

Fast jag kanske inte är riktigt så vuxen än, precis som jag nog som min syster skrev i sin kommentar nog är en blandning av hälsing, sörmlänning, upplänning och till sist lite smålänning!

Skämt å sido det klart att jag är vuxen men när det gäller kläder har jag inte kommit dit riktigt ännu men nästan.

Appropå kläder måste jag nog tvätta så jag har något att sätta på mig när semestern kommer! Denna dag och EN till sedan semester!

Kram

2 kommentarer:

  1. Somrig och fin är du! Snygga vader, absolut! Rabalder har mycket snyggt! Passar dig! Finns en affär i min stad! Undrar varför jag inte handlar där!! Ska ta en sväng dit tror jag nog!

    Du ska ha en fin dag! KRAM Anna

    SvaraRadera
  2. Vad fin klänningen var på, har ju bara sett den när den låg i kassen. Passade utmärkt också, vad roligt!
    Kram

    SvaraRadera