Sidor

lördag 28 juli 2012

Nöjd

Ja nu ska jag erkänna att jag är nöjd.
Nu vill jag hem!
Vi har haft bra dagar, särskilt igår.
Först gick vi i centrum vidare till gamla stan och tillbaka mot söder Vi åt middag med mormor.
Därefter gick vi ut på pubrunda.
Vi hade en toppenkväll.
Avslutade med att se slutet på OS invigningen.

Idag har vi inte haft något att göra egentligen. Vilket gör att jag nu vill hem. Trivs bra hemma!

Vi har blivit väldigt bortskämda och kan inte bo bättre. Fått en massa saker uträttat och... Hm glömde vad jag tänkte skriva.

Nåja imorgon åker vi hem.
Kram

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att ni har haft det bra och är nöjda!
    Borta bra men hemma bäst heter det ju :)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Då betyder det att det varit väldigt bra! *ler* Och alldeles lagom..

    kram

    SvaraRadera