Sidor

torsdag 2 augusti 2012

Många tankar

Ja nu är det många tankar.
Mycket för att semestern snart är till ända. Och när arbetet sätter igång sätter det igång med buller och bång. Ska iväg på läger med ca 60 andra i 9 dagar.

Sedan har tankar kring IVF, börjat cirkulera i huvudet. Det ända jag kan komma på som gör att vi nekas ivf är min vikt.
Tror att det är tio kilo som måste bort, ja egentligen gärna 15-20 kilo.
Så det är väl bara att bli disciplinerad och sätta igång.
Blir jag sedan gravid utan hjälp är väl det toppen såklart. Men nu får jag nog börja inrikta mig på att ansöka om ivf.
Ska jobba nu en period med lägret och konfirmation. Därefter är jag ledig en vecka, därefter ska jag ringa "vår" gynläkare. För att höra vad han säger, kanske tycker han vi ska testa något annat först.

Ja ja vi får se.
Kram

1 kommentar: