Sidor

lördag 11 augusti 2012

Olika sorters längtan

Jag hoppas att jag inte har ätit bara potatis vid det här laget, men risken finns att jag inte fått äta pasta. Jorden går säkerligen inte under för detta. Men ni kan tro att vi som är på detta läger och jobbar brukar bli lite "matnojjiga" ibland. Längta efter sådant som inte finns att tillgå. Ja allt möjligt från den egna sängen till ett glas vin osv
Jag brukar äta PASTA när jag kommer hem och har ätit det både igår och idag.

Hoppas ni har det bara bra vart ni än befinner er!

Ja just ja, vi brukar sakna internet och teckning på mobilerna också!!

Tittar just nu på Allsången och "Dansa pausa" sjunges, måste vara lite kolt att se så många dansa och pausa... va man än tycker om låten...

Kram

1 kommentar:

  1. Läst ikapp, förstår din frustration över brist på engagemang. Hoppas ni får ett fint läger. Antar att sånt därkan bli både ock när man är borta så länge, men att chanserna ändå är goda för att en stark gemenskap uppstår.
    Är självkonfirmerad.Utan att då var ett enda dugg troende.Men minns starkt hur vi på ett läger var i en kyrka vid midnatt,låg i bänkarna, insöp atmosfären, talade... först försiktigt... sen allt mer öppenhjärtligt om svåra ting.
    Det var en av de första gångerna i mitt liv som jag kände friden av Guds närvaro. Att vi inte var ensamma där inne.
    Kram till dej/ Asta

    SvaraRadera