Sidor

torsdag 20 september 2012

Slut i rutan

Ja, nu börjar jag bli helt tom i bollen. Sedan den 4 september har jag jobbat 15 dagar och har tre kvar innan en dags ledigt. Sammanlagt blir det 18 av 20 dagar.

På dessa 20 dagar kommer jag ha hunnit med, sju gudstjänster, tre begravningar, två vigslar, fyra dop, en tvådagars konferans. Ja och så all planering och förberedning till detta. Phu.

Är glad att mitt arbete trots allt är flexibelt, för idag gör jag inte mer än jag måste.

Idag ska jag om någon timme presentera mig på ett föräldrarmöte och sedan iväg på Me&I party.

Innan dess tänkte jag handla lite till Tjejkvällen som sker imorgon.
Japp självklart klämmer vi in lite allt möjligt privat också.

Nästa vecka skall jag bara jobba tis-tor om min plan går igenom. Är ledig som det ser ut nu lördag, söndag, måndag, tisdag, men hoppas kunna ta fredag i nästa vecka också. Tror jag behöver det nu.

För på lördagen den 29 firar vi svärmor 60år och på söndagen kommer mamma och pappa.

Nähe, kommer jag sova halva oktober?!

Fast det klart då kommer ju Hs och Ps bebis... den 4 oktober enligt mig...

Nej, nu skall jag kolla efter kaffe!!!!!

Kram på er

4 kommentarer:

  1. Tack för dina ord...
    Nä, ingen glöms bort...
    Ja, ibl kör det ihop sig!!
    Ta vara på de lediga dagarna, du verkar behöva dom.
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Men Ulrika!!! Det var inte lite det... Du måste andas också. för att orka.. Ta hand om dig du!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Tänk på att "andas" att ta hand om dig själv i mellan åt så du orkar med detta!
    Och jag håller inte tummarna för den 4 oktober :) Det är enda dagen på hela hösten som någon i min familj/släkt fyller år. Kram kram

    SvaraRadera
  4. Ojojoj ! Vad du donar och står i. Men det låter som att du har det ganska bra tycker jag.
    Men som dom andra skriver kom ihåg att andas oxå.
    Kramar i massor och ha en fin helg. / Jane

    SvaraRadera