Sidor

fredag 19 oktober 2012

LEDIG!!

 Känns som om jag jobbat lite mer än jag kanske gjort. Sist jag var ledig var det liksom fullt upp, det var sextioårsfirande och sedan kom mamma och pappa på besök, vilket i och för sig bara var roligt. Men inga långa sovmornar och inte så mycket mjukisbyxor som jag ville.

Idag skall jag handla när jag slutar jobba kring tre i eftermiddag, sedan tänker jag krypa i mjukisbyxorna och stänga dörren om oss och bara vara.
Ja det klart jag behöver träna ikväll...
Och skulle Arvids mamma Helena och hans pappa Per vilja ha sällskap, så kan jag tänka mig det.
Men mer än så blir det inte!
Ja laga lite mat ska jag väl också förstås och kanske fika någon gång.

Bilderna är lånade

Idag är jag tacksam över att jag har någon att dela min helg med!!

Nå vad tycker ni om bokvalet kära bokklubbisar?

Kram

4 kommentarer:

  1. Åh, vilken FANTASTISK fikabild. Låter som bra planer :-)

    SvaraRadera
  2. Så skönt!
    Vi har ingenting inplanerat denna helg så jag ska pula lite hemma och bara vara!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tycker att bokvalet är spännande! Och den är redan inhandlad!! *ler* Hoppas, hoppas nu att din helg blir bäst!!

    Kram

    SvaraRadera