Sidor

måndag 26 november 2012

Gott och blandat




Dessa bilder tog jag igår förmiddag. Trollsk dimma!

Läderlappen och middagen i fredags var bra, men kunde inte sova sedan på natten tyvärr.
I lördags umgicks vi lite med Per och helans, ja och Arvid så klart.

Igår JOBBADE jag HELA dagen, mellan nio och halv åtta hade jag i princip tjugo minuters ledigt om man inte räknar bilturerna.

Idag har jag "jobbat" lite, har varit på två intervjuer för kursen jag går. 
Sedan satte jag mig i frisörstolen, håret blev både klippt och färgat. mestadels mörkbrunt men också med lite ljusare slingor.
Handlade direkt därefter. Sedan har jag handlat, bakat mini cup cakes och städat lite. Ska ha party lite party här imorgon så det bör se någorlunda ut här hemma.

Just nu tar jag mig en paus jag är ju trots allt ledig.

Kram





1 kommentar:

  1. Åhhh vad härligt att Fredagen var bra - mindre roligt med den långa arbetsdagen igår.. Du, skulle inte du få vara lite ledig?? Ta hand om dig Ulrika! Och så vill vi gärna se hur fin du blev nyklippt! Jag skall kika in till dig på FB där kanske du visar foto. *ler*

    Hoppas du får en trevlig kväll!
    Kram

    SvaraRadera