Sidor

torsdag 8 november 2012

I love musicals


Ikväll har jag "fredagskväll" då jag är ledig imorgon och på lördag.
Mina planer för imorgon är att vakna upp i lagom takt för att sedan träna.
Därefter hoppas jag på att få träffa Helena och Arvid!

När dagen börjar gå över i eftermiddag ska jag tjusa till mig lite och ta mig mot Linköping.
För där skall jag få lyssna till Peter Jöback och det övriga toppklassartister som är med honom samt Stockholm Sinfonietta. Jo jag tackar jag!!

JA jag skall åka själv, hade jag haft min syster och systerdotter närmare. Då hade jag kunnat tänka mig att dela stunden med dem. Men det är faktiskt så att jag är egoistisk.
JAG vill NJUTA av konserten imorgon, helt gå upp i musiken och sången utan att något stör eller distraherar.
Så nåde den som sitter i närheten av mig och babblar och stör ;-)

Vet inte ännu om jag åker upp så jag tar mig direkt till stället för konserten eller om jag åker upp några timmar innan och passar på att titta efter lite julklappar.

KRAM

3 kommentarer:

  1. Vill också se!!!!
    Njut lite för mig också...
    Kör försiktigt.
    Kram

    SvaraRadera
  2. UNDERBART!!!! Och klart du skall njuta av musiken och konserten!!! Hoppas nu att den är fenomenal!! Vad glad jag blir över att du är glad...

    PS. Har läst boken! *ler*

    Kramar

    SvaraRadera