Sidor

onsdag 14 november 2012

Jag lever jag lever jag lever än

Ja, nu tror jag väl inte att ni trott något annat och de flesta av er som läser mig har jag ju interagerat med via andra kanaler än denna. VA?! kunde jag kanske skrivit det lite mindre obegripligt, eller är det kanske fullt begripligt.
Snurrar av ord i huvudet då jag skriver en PM, alltså en inlämningsuppgift till kursen jag går, den skall vara inne idag... 00.00 hoppas jag är deadline...

Har hänt en hel massa men just nu just idag vill jag mest bara skriva HEJ, tänker på er!

Kram

2 kommentarer:

  1. HEj du - bra att du hörde av dig. Hoppas att det är roligare saker som hänt! *ler*

    Kram

    SvaraRadera
  2. HEJ ! Tillbaka.
    Det är ju det som är så skönt med en blogg. Man skriver helt enkelt när men har tid och lust.
    En dunder kram kommer här. KRAAAAAM / Jane

    SvaraRadera