Sidor

måndag 5 november 2012

Ledig måndag

Hade tänkt att jag skulle skriva klart min lilla berättelse då den är försenad men...

Det får bli ett litet inlägg om annat sålänge. Ja kanske blir det bara en massa ord om inget särskilt.

Känner mig trött idag, vet vad jag borde göra men det jag absolut borde är egentligen en "arbetsuppgift". Vilket jag nog faktiskt inte tänker ägna mig åt idag, det får gå som det går på onsdag helt enkelt. Ska på kurs då.

Har jobbat många sexdagarsveckor den senaste tiden och det märks. Känner mig lite smått urlakad och vart oktober tog vägen vet jag allvarligt talat inte. Har jobbat många dagar som sagt så kanske är det det som gör att det känns som om en månad bara försvann.

Ska försöka göra lite vettigt idag trots allt. Förhoppningsvis kommer jag Helena och Arvid ut på en promenad också. Såg honom i sin vagn igår lite snabbt annars har jag inte träffat honom på över en vecka!
Han har ju hunnit bli en månad under tiden.


Nej, dags för lite sen frukost!

Kram

2 kommentarer:

  1. Ska försöka ge mig ut en stund i friska luften oxå.
    Jobbigt att bara sitta inne.
    Ha en bra dag!!

    SvaraRadera
  2. Ta hand om dig ropar jag ut i etern igen!!!! Säg ifrån!! Du är inte livegen bara för att du är präst - och Jesus och hans Fader vill att du skall må väl! Ulrika!

    Kramar

    SvaraRadera