Sidor

onsdag 7 november 2012

Man kan göra så men det är inte rätt!





Våra element funkar inta alla som de ska. Ett som funkade perfekt förra året.
Vi har slitit, dragit, skruvat och anat hur men inte riktigt lyckats.

Nu är det ju så att jag råkar ha en röris i familjen. Det är ju faktiskt det som systersonen min utbildat sig till.
Så jag skickade iväg bilden ovan med en bön om hjälp.
Fick svar och allt löste sig!
Tänka sig min lilla lilla, nej just det min i princip vuxne utbildade systerson med arbete kunde hjälpa oss.

Toppen!! Nu har vi tryckt in stiftet så att säga ngr ggr och hoppas det ska räcka. Fast nu KAN vi ta bort termostaterna.

Kram Ulrika

2 kommentarer:

  1. *skrattar* Jamen visst kär det härligt när man upptäcker nya förmågor i sin närhet!!! Och han kände sig nog väldigt väl till mods med att få hjälpa till!
    Hoppas det löser sig nu med elementen.

    Usch, vad obekvämt att bli "lilla-gummad". När spontanitet tas för dumhet.. Suck. Förstår att du kände det som om ni krockade..

    Och hempartyn.. Tjaaa, jag har alltid haft svårt för dem. Vet inte varför. Men jag har varken klarat av att bevista alltför många sådana och inte heller varit värdinna mer än en ett par gånger. Det är otroligt förmätna krav och det gör många gånger att man som gäst känner sig TVUNGEN att köpa något men egentligen inte vill ha.

    Kram och hoppas din vecka är bra!

    SvaraRadera
  2. Jourhavande rörmokare tror jag det var han kallade sig. Sonen, den duktiga!
    Skönt att det löste sig!
    Kram

    SvaraRadera