Sidor

fredag 23 november 2012

Nanananananana Batman

Läderlappen
Idag åker vi till Växjö med jobbet där vi först skall äta middag och sedan se på "Läderlappen" Linneateatern.

Sitter på jobbet och borde kanske få lite mer jobb gjort än vad jag får...
Det är inte jättemånga här kan jag ju tala om, är aldrig det på fredagar men idag tror jag att alla som kan jobba hemifrån har gör det.
Jag tänker inte vara kvar så länge jag heller.
Ska köpa en ny BH, har bedrövligt dåligt av den varan hemma. Ska susa förbi en affär till innan jag beger mig till Ica innan hemfärd.

Där blir det en rejäl lunch av något slag och lite slöande i soffan innan det är dags för piff och tillsnyggning av det yttre. Hoppas att jag i samband med detta hittar lite lust att åka iväg.

Annars då.
Jo denna vecka känns det som om jag jobbmässigt nog tagit mig upp på banan igen, kollat igenom almenackan, planerat och förberett lite. Så nästa vecka skall jag kunna sätta igång och jobba på ordentligt.

Sitter nu äntligen på mitt nya kontor som jag lovar visa med bild om ett tag när jag fått ordning. Hitintills känns det bra, dels är det i en lugnare del av huskomplexet så jag får mer arbetsro, dels är det så mkt större. Har en grupp om fyra fotöljer, stort skrivbord och ändå är det inte trångt. Kan ju också välja att sätta mig i en av fotöljerna och jobba! Vilket jag tycker är toppen.

Nej, nu måste jag jobba lite innan jag skall ut på ärenderunda!

Kram

1 kommentar:

  1. Vad härligt med ett sådant kontor som är så stort.
    Hoppas att du får trevligt på teatern.
    Kramar i massor / Jane

    SvaraRadera