Sidor

måndag 5 november 2012

Överskrift

Titeltorka...

Var på ett homeparty igår som jag skulle tro är lokalt här i Småland.

"Det lilla extra" heter företaget och jag hade förväntningar!
Tänkte mig att det skulle vara saker med just det där lilla extra. Självklart är det olika för oss vad det är.
Sedan så tyckte jag deg va trist för en värdinna måste ha 15 gäster 15! Innan de åker ut. För att få något vettigt i gåva 20 gäster!! Som dessutom handlar något. Va?! Tyckte jag va många. Tänk om jag vill ha ett party och bor i en trång etta?

Självklart har alla hemförsäljningsföretag något "mål" för värdinnan men dessa tyckte jag va höga.

Ups tiden går fort. Måste till jobbet för en lång dag!!


Kram Ulrika

2 kommentarer:

  1. Det är en anl att jag inte säljer nåt sånt nu för tiden.. :(( Alldeles för höga krav tycker jag.
    Ha en bra dag!!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du har haft en bra tisdag
    Och att du får en bra kväll!

    Kram på dej

    SvaraRadera