Sidor

torsdag 1 november 2012

Ska jag våga? mm

Funderar på att lägga ut en "skräckis", började skriva på en igår, fast det är svårt.
Jag tror inte jag tänker skicka den till Åsa sedan så roligt skall vi inte ha det, tror jag, kanske.

Nu sitter jag på ett tillfälligt kontor och har egentligen massor att göra men ville titta in här också. Jag tror jag egentligen skulle trivas toppenbra där jag sitter nu, men skall sitta en trappa ned i samma hus.
Det är inte alls lika mycket spring och liv här utan riktigt lungt och skönt! Det gillar jag.

Nu har jag precis prickat av ett göromål på listan, bokat en minibuss.
Sedan skall det pluggas, skrivas predikningar mm

Måste nog dock lägga till lite tankar i min berättelse...

Kram

2 kommentarer:

  1. Börja med att lägga ut den, så får vi se sedan ;-) Det är aldrig någon skrivande människa som på allvar tror att deras egna texter är perfekta.

    SvaraRadera
  2. Håller med Åsa! :) Publicera den på din egna blogg - jättebra första steg. Sedan. Får man se!

    Kram

    SvaraRadera