Sidor

måndag 3 december 2012

Snö?!

Såhär tredje december måste jag erkänna att jag enbart känner glädje när jag ser att snön faller.
Idag har både mannen och jag varit lediga vilket bland annat resulterat i en tur på stan.
Tre till julklappar är inhandlade, lite advents/julblommor, fågelmat och lite annat smått och gott.

Så nu börjar det likna advent här hemma också, stjärnor som lyser i fönstren, lite blommor...

Imorgon, då jag också är LEDIG ska gardinerna i köket bytas och jag skall sy klart en gardin till hallen.

Nu har jag också ÄNTLIGEN lyssnat på lite julmusik. Mannen min som helst slipper är och får håret klippt så jag har passat på.

I övrigt försmäktar vi i detta hus utan tv sedan igår, nja egentligen sedan i lördags. Spännande, men kanske bara nyttigt!!

Kram


3 kommentarer:

  1. Jag kan tänka mig att ditt fina hus är mysigt med alla julbelysningar.
    Jag var inne hos din syster och blev alldeles såld på hennes medaljong tapeter.
    Kramar i massor finaste du / Jane

    SvaraRadera
  2. Åhh, vad glad jag blir av att läsa att du är ledig! Och att du haft en bra dag!! Underbart! Hoppas morgondagen blir lika härlig!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Men, ha en fin ledig dag idag då :-)

    SvaraRadera