Sidor

torsdag 20 december 2012

Vilken dag!!

Känns skumt att jag just nu ligger i sängen och känner mig nöjd.

Ja inte med huvudvärken.

Vi börjar här



I morse ca tio över sju i bäckmörkret kom jag körandes på en liten väg. Efter en skarp högerkurva möter jag en lastbil som bländar mig. Minns sedan att jag tänker vi får inte plats båda två. Ja sedan var jag i diket. Dom tur va körde jag sakta. Stannade han? Nej, inte alls. Stannade de första bilarna som körde förbi? Nej. Men det stannade bilar.

Och en av våra vaktmästare hämtade upp mig. Ja för jag skulle ju ha skolavslutning. Hm...

Sedan ringdes assistans kåren, ut kommer Syril, bärgaren i shorts inte långa och lågskor. Han är omtalad. Mycket duktig och trevlig.

Va en nja blev två turer till vårdcentralen, en där en sjuksyster sa du ska se en läkare. En där läkaren kollade, nacke, axlar mm

Hela dagen blev inte som den skulle kan man väl säga. Hann en sväng på stan för att hjälpa mannen min köpa julklappar. Köpte strumpbyxor ett par röda och ett par grå.
Har gått med trasig jacka denna vinter. Tittade tidigare på en röd jacka i märket "Didriksson" men tyckte den va för dyr. Idag hade de halva priset!!
Slog genast till.

Nej, resten av dagen får ni höra om imorgon.

Kram

Kram Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar