Sidor

söndag 13 januari 2013

Bowlingänka

Jaha, ledig helg och så blev jag idag bowlingänka. Min man har lovat att spela tävlingar om de behöver honom. Så blev han kontaktad sent igår, två bortamatcher i grannstaden ca 5mil bort.

Va väl inte vad jag hade tänkt mig, fast den här helgen blev inte riktigt vad jag tänkt mig ändå så. Nej, inte hade jag planerat något storartat men...

Det är väl bra med en ren vilohelg också, så kanske man är helt frisk sedan.
Har inte kommit igång riktigt än men nu är det nog dags. Gillar ju vintersporter så jag har tittat på slalom och nu kollar jag lite på långloppet.

Borde plocka undan julsakerna, det jag nu har tagit fram. Men jag funderar på att plocka igenom mitt stora köksskåp istället...

Tvätta lite måste jag!

Ja och så laga mat. När nu mannen min kommer hem...

Ja det var en liten statusuppdatering

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar