Sidor

torsdag 31 januari 2013

Hej godingar

Nu tänker jag för mitt välmåendes skull skriva detta inlägg OCH läsa ikapp lite! Hoppas kunna komma med en trevlig kommentar till det ni skrivit också...

Det har varit och är trögt denna vecka. Vädret gör mig så trött och säkert annat också som påverkar och drar energi.

Idag är jag dock tacksam över att det som behövdes fixsas på bilen inte kostade mer än en svindyr skjorta ;-)
Har "bara" lagt 7500kr på den på en vecka. Men då vet jag att den är genomgången ordentligt, ja och att bromsarna är som de ska.

Idag kastades hela dagen om, hade tänkt vara hemma nu och fixa och trixa lite dels inför lördag, men också med mig själv. Chefen bad mig nämligen titta in hos "mina" tanter på syföreningen/damklubben då hon skall till frissan. Tänkte då kan jag lika bra stanna på jobbet och kanske få lite gjort...

Ska tillsammans med chefen (vilket blir spännande) och två av våra aktiva ungdomar åka till Linköping och äta middag med biskopen. Det är en stor middag på ca 40personer. Vi vet inte riktigt klädkoden det har min chef i och för sig aldrig men lite uppsnoffsad vill jag ändå vara. Kommer nog hem sent.

MEN imorgon jobbar jag till ca 14 sedan är jag LEDIG i tre dagar.

Hoppas ha lite tid ork och lust med bloggandet i nästa vecka!
Kram

2 kommentarer:

  1. Förstår att du är trött i det här grådassige vädret...
    Sedan så är ju din syster i ett varmt land och solar och badar för fullt.
    Jag blev riktigt avundsjuk när jag läste inne hos henne.
    Kramar i massor finaste du / Jane

    SvaraRadera
  2. Ulrika - du måste ta hand om dig. EN ledig dag hjälper inte. Räcker inte. Skickar en mängd kramar - och mycket ork!!!

    Kramar

    SvaraRadera