Sidor

torsdag 10 januari 2013

Måste få beklaga mig!! *privatpersonligt*

Så kanske jag kan jobba sedan!!

Läs inte vidare om ni inte vill veta saker om min pms-cykels varande eller icke!!




URK. Av olika anledningar så har jag ju inga pms-blödningar, ja i alla fall inte i princip och defenitivt inte regelbundet. Detta har med hormonrubbningar att göra.

Hur som helst.
För det första är det bra för slemhinnan i livmodern att blöda ut som de heter.

 För det andra kan man i alla fall ha ett hum om när ägglossningen troligen inträffar. Som jag då i princip troligen inte heller har...

Så nu i söndags åt jag det sista pillret för att framkalla en blödning. Det blir inte trevligare läsning nu
Vi har ju olika mycket smärta och hurvida blödningen är riklig eller ej är också individuellt.
Men om ni kanske varje månad, kanske när ni var tonåringar fick ihållande smärta under större delen av blödningen. Och de var RIKLIGA.
Japp då vet ni hur jag har det.

Jag har innan de blev riktigt "problematiskt" sådär efter 20 årsåldern haft det relativt lindrigt.

Men med pillerframkallad blödning. Jag har svårt att konsentrera mig!!!
Jo jag tar piller ibland men, däremellan.
AJ.

Så nu skall ni slippa läsa om ni läst och i annat fall har jag fått skriva av mig!!

Hostan är näst intill helt borta vilket är väldigt skönt!!

Borde nu försöka ha skrivarverkstad av helt annat slag!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas det hjälpte att skriva av sig? Måste vara jobbigt Ulrika.
    Jag måste fråga: PMS-blödningar? Vad är det? Jag har aldrig haft någon annan blödning än själva mensen. Den har alltid gjort fruktansvärt ont. Alltid. Och jag har alltid blött väldigt mycket. I åtta dagar i sträck. Och var 20:e dag.. Suck.

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får ordning på det, kram.

    SvaraRadera