Sidor

söndag 20 januari 2013

Vilken vecka!

Oj, oj.
Ja för det första förstår jag mig inte på de som i sitt jobb byter ort var och varannan dag. Inget för mig!

Men det är inte därför jag snabbt tittar in, för att skriva om veckan som varit alltså. Inte just nu i alla fall.

Ska jobba/jobbar idag, precis nästan blivit klar med vad jag skall säga men måste till jobbet för att avsluta och skriva ut.

Så vad vill jag då nu?!

Jo det är ju dags för bokrecension och jag har läst! Men vet inte om jag hinner skriva min recension idag. Min förhoppning är att jag skall kunna göra det, annars så sätter jag mig i lugn och ro imorgon och skriver den. kanske har jag till dess också läst den sista raden i boken.

Kram på er så länge och ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Ja det var ju ett jäkla bysch för att komma till Skövde. Stan som ingen behövde ;)

    Hoppas din vecka blir fin!

    SvaraRadera
  2. Ulrika - andas!! *ler* men visst, jag håller med - att pendla hade nog inte varit särskilt kul.. Fy vad tröttsamt. Hoppas denna vecka blir lugnare!

    Kramar

    SvaraRadera