Sidor

måndag 4 februari 2013

Hur drömmar skapas

När jag är lite orolig, lite nervös, då drömmer jag som mest och kanske är det också de drömmarna jag minns mest.

Ni har säker vaknat upp en morgon och kommit ihåg något av en dröm och samtidigt insett varför du drömt det du gjort.

Kanske har en häftig diskussion som du deltagit i dagen innan återkommit.

Av olika anledningar har jag tittat på snart alla säsonger av "Star Trek Voyager"


Har jag blivit knäpp, nej, den är som vilken annan serie som helst egentligen, fast de befinner sig i ett rymdskepp. Det är oftast full fart i varje avsnitt, det händer oftast massor och saker skall lösas.


Ja och så har jag som så många andra spelat detta spel ett tag. Inte bara via "fb" utan även via app på telefonen.

Så här om natten blandades detta spel och serien i en och samma dröm. Det var INGEN höjdare kan jag tala om!!

I övrigt idag städar jag lite, behöver dammsuga överallt.

Kram

1 kommentar: