Sidor

tisdag 30 juli 2013

Dumma mig


"Råkade" titta på jobbkalendern på nätet för att se om jag eventuellt var ledig helgen 10-11aug så vi kunde åka till svärmor då istället för nu sista semesterveckan.

Vi funderar på en biodejt i Linköping istället...

Hur som helst borde jag ha nöjt mig där men nej då, kollar vad jag ska göra helgen därpå också. Får då se att jag skall samarbeta med en person som verkligen inte tycker om mig och mina kollegor för saker som hände på lägret vi hade ihop.
Personen ifråga dömer oss utan möjlighet till förlåtelse, det hon dömer oss för är att vi enligt henne dömde istället för att förlåta. Ja ni hör, personen anser att vi dömt en person, "kastat första stenen" fast vi inte är utan synd, ja personen slänger faktiskt bibelord i ansiktet på oss. När vi borde förlåtit istället.
Det är helt okej att hen tycker vi gjorde fel. Men hen kan absolut inte förlåta oss el mig för detta felsteg.

Tyvärr suger det energi och ger mig ont i magen fast jag vet att det enbart är en arbetskamrat och ingen livsviktig person i mitt liv.

Så det kanske hjälper att jag skrev av mig här.

Kram

1 kommentar:

  1. Ja, fina Ulrika, det var dumt gjort - för sådant är aldrig kul att påminnas om.. Kanske kan det vara en liten tröst att hen nog känner likadant. Så att ni båda kommer att göra ert bästa för att just den helgen kommer att gå så fort som möjligt..

    Kramar

    SvaraRadera