Sidor

fredag 5 juli 2013

Kompvekan snart slut

Nu borde jag kanske vara utvilad så att semestern kan börja på måndag. Men jag känner mig inte så utvilad än tyvärr.
Sovit dåligt denna vecka, fick för mig att kliva upp sex igår för min Ullared -tripp. Som jag är glad att den blev av även om jag starkt ogillar alla vägarbeten som görs. Körde lite fel på hemvägen inte så långt men det var inte helt lätt att hitta någonstans att vända tillbaka på.

Hemmet ser ut som sju svåra år, kan bara göra något åt det delvis. För Tv-rummets nästan alla saker står i vardagsrummet, vilket ju gör att vardagsrummet i princip inte går att använda. Ja och det är vår nedervåning, förutom det lilla köket. Där kan jag göra fint...

Ja och så har vi den inglasade altanen, men det har ju varit så kallt så det har inte varit jätteskönt där ute.

Denna vecka/dessa dagar har mestadels gått åt till att tränga bort tankarna på vad som hände sista veckan innan ledigheten/semestern. Ska idag höra va mig och se hur det är med min arbetskamrat men har inte riktigt orkat det i veckan måste jag erkänna.

Vilket deppinlägg det blev.

Har läst ikapp lite bloggar nu på morgonen det var trevligt!

Nu skall jag se om det inte är dags för lite frukost snart.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar