Sidor

fredag 16 augusti 2013

Så tokigt det kan bli

Satt ikväll på middag hos Arvids mamma och pappa. Varpå hans pappa när han hämtat två nya öl ställer ned en av dem på golvet så att sonen skall lockas att krypa efter. Ut till oss.
Tar den andra ölen och ställer den ytterligare en bit längre fram osv

Det var inte på något sett så att han skulle få el någonsin ännu fått smaka öl.

Jag tyckte det va sött och skrev en kommentar på FB. Var man inte där var nog min kommentar mkt märklig.
Vilket jag kunde förstå på reaktionerna.

Arvids föräldrar är mkt noga med vad han äter och stoppar absolut inte i honom olämpligheter... Kanske var det därför jag tyckte det va lite extra roligt.

Men som sagt några ord som kommenterar en händelse, ord som blir ryckta ur sitt sammanhang..,
Ja det kan bli lite tokigt...


Kram Ulrika

1 kommentar:

  1. Jag tror inte någon tolkade det som att ni lät en bebis dricka öl.
    Jag förstod inte meningen, den var konstigt skriven och jag trodde att stavningsprogrammet i telefonen skrivit nåt knasigt.
    Jag menade inget illa alls och det tror jag ingen annan gjorde heller.
    Kram

    SvaraRadera