Sidor

tisdag 13 augusti 2013

Var jag på fest igår?!

Känner mig helt klubbad. Nog för att jag sov dåligt och drömde massor och täcket åkte ur påslakanet med nästan en halvmeter. När mannen gick upp vid fem i morse sparkade jag undan mitt täcke och tog hans.
Fast det är inte lika skönt som mitt... Så jag sov fortsatt dåligt.
Jag festade inte igår.
Börjar undra om jag har feber...
Ögonen känns tunga och varma, huvudet är tungt, huvudvärk på G. Så två alvedon åkte just ned.
Har inte tid!



Idag har vi i alla fall fint väder.
När jag kommer från jobbet skall jag göra en större sats kålsallad så vi har i veckan!
Sedan skall jag också ut och motionera är tanken...
Sa det till mannen igår så han lär nog påminna mig. Tänker att huvudsaken är att jag kommer ut i alla fall på en promenad.

Hoppas ni har en bättre dag än jag!

1 kommentar:

  1. Nej men usch!! Hoppas verkligen att du inte blev sjuk!! Hoppas du har en fin fortsatt vecka! Kram

    SvaraRadera