Sidor

lördag 7 september 2013

Wi fi på flyget

Hej på er, verkar som om jag i alla fall en gång per dag kommer kunna uppdatera både mig själv och er om jag går och sätter mig i receptionen.
Allt har gått riktigt bra.
Tyvärr är min mage som en spärrbalong just nu. Bara gaser men... Klarar inte riktigt av allt sittande...

Men det löser sig så fort jag får gå lite.

Vissa på planet festar redan. Okej, en öl, ett glas vin. Men att pimpla tre fyra starköl? Vad är nöjet i det?

Ja ja är väl jag som är tråkig.






Kram Ulrika

3 kommentarer:

  1. Hoppas du får en riktigt trevlig resa!!! *ler* Och dricka? Nope - inte jag heller!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Då e jag lika tråkig som både fu o Ergo...
    NJUUUUUUUUUUUUUUUUUUt !!!
    Ha en bra dag !!

    SvaraRadera
  3. Håller med föregående talare när det gäller drickat.
    Hoppas du har det bra och hinner njuta lite också!
    Massa kramar

    SvaraRadera