Sidor

torsdag 3 oktober 2013

Att roa sig

Ja snart ska jag iväg igen, jag som är så hemkär.

Egentligen skulle jag vara ledig mellan den tolfte och femtonde.
Så fick jag inbjudan till en mötesdag i Uppsala som handledare till en praktikant. På onsdagen den nionde...
Gick till chefen och undrade om det fanns någon möjlighet att ta ut komp den tionde och elfte. Då jag när jag befinner mig i Uppsala är så nära mina föräldrar som jag ändå tänkt besöka den helgen... ( råkade sno våra föräldrar den helgen då de planerat att åka till syster yster)

Vad jag inte tänkte på var att jag har en biljett till "I love musicals" i LINKÖPING. Tänkte att jag får sälja min biljett för jag kan ju inte åka tillbaka nästan hela vägen för att sedan åka samma väg ytterligare en gång.

Talar om det för min man som då säger: Men du kommer ju ångra dig massor om du inte går på konserten!!

Så nu blir det en natt i Uppsala hos en av mina närmaste vänner som jag inte träffat på flera år! Lite shopping. Tillbaka till Linköping, konsert och en hotellnatt, för att sedan åka ännu mer tåg.

Är jag helt galen?

Kan fortfarande avboka hotellnatt, sälja konsertbiljett och avboka tågresor...

Träffa min vän i Uppsala och shoppa där på torsdagen tänker jag göra. Men konserten... Vill inte missa den men det känns ju samtidigt lite dumt...



- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Alltså jag hade ju sålt biljetten. Hade inte åkt fram och tillbaka hur mycket jag än gillar PJ, men det är ju jag det...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Alltså - jag hoppas att du kom iväg! För annars hade i alla fall jag ångrat mig! Kram

    SvaraRadera