Sidor

tisdag 19 november 2013

Adventskalendrar



Jag gillar adventskalendrar, tycker inte man kan bli för gammal för en sådan och snart är det ju dags igen.

Jag brukar skicka en och annan adventskalender ni vet sådana i kortformat. Tycker det är en trevlig hälsning i slutet av november som räcker länge.

Min man har paketkalender, mest för att jag tycker det är så himla roligt och för att det är något jag märkt han uppskattar. (min man är inte förtjust i julen...)

Så har jag tänkt ända sedan jag började blogga i princip för några år sedan att jag skulle göra en adventskalender på bloggen.
Men det har inte blivit av.

I år har jag förberett mig noga och har nästan tjugofyra färdiga "adventskalenderinlägg".

Men tänkte höra med dig, är det något du vill jag skriver om, fotar osv?!

Och vad tycker du om adventskalendrar?

Kram

2 kommentarer:

  1. Jag tycker det är mysigt :)
    Har i alla år haft kalenderljus men nu är ju inte barnen hemma längre o jag är borta en del så jag får se om jag köper nåt i år.

    SvaraRadera
  2. Jag har i något år lagt ner kalender t äldsta men nu i år får det bli en adventskalender, han är 9år och leksaker är inte lika intressant längre! Så fyra paket blir lagom! Lilleman får också hänga med på ett hörn i år!
    Kul att du redan förberett inlägg, då får vi vänta och se vad du hittar på :-)
    Jag vill se ditt tapetserade rum!

    Kram Sandra

    SvaraRadera