Sidor

onsdag 27 november 2013

Phu

Börjar få ordning på dagen igen.

Sov jättegott när klockan ringde men tog mig upp och fixade mig iordning. Med jobbet åkte jag iväg för att dela ut blommor/julstjärnor till alla boende på våra ålderdomshem.

Sedan gjorde jag lite kontorsjobb.

Till lunch hade jag sådan huvudvärk och ont i lederna och kände mig ruggig.

Sitter därmed hemma och skriver.

Vilket gör att jag kan tvätta lite också mm

Huvudet har inte gett med sig.

Men den sista onsdagen i månaden brukar betyda kvällsjobb. Men så stod det inte uppskrivet någonstans på jobbet, ringde till en av de medverkande... Och de har inte räknat med mig!

Så skönt. Kan då plötsligt disponera resten av dagen som jag vill!

Om jag tapetserar nu och skriver predikan vid klockan sex har liksom ingen betydelse. Bara det blir gjort!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar