Sidor

måndag 30 december 2013

Detta år i bild och ord





Då jag inte köpte min IPad förrän på semestern så blir det bilder från större delar av året. Jag åkte till Ullared i början av min semester. Mycket roligt. Tänker mig att åka tillbaka och tänker att jag ska spara lite pengar denna gång.
Vi var också i Kalmar vilket jag tyvärr inte har bilder ifrån. Det får nog bli en till tripp dit, lite mer planerad H kanske med övernattning och tripp till Öland ...


Det har firats födelsedag som vanligt om sommaren. Vi är många som fyller år i juli!


Delar av min mans närmaste familj var på besök vilket var väldigt trevligt.


Såhär såg golvet i vårt tv rum ut när vi började projektet med att göra om.


Mellan slipande och annat spenderade jag och ibland min man mycket tid i skogen plockandes bär av olika slag. Blåbär, hallon och lingon. Nu har vi äntligen hittat plats för lingonplockning!





Så hamnade jag då utomlands på kurs. Denna gång inte i en storstad. Jag har varit övertygad om att solsemester inte är något för mig. Vi solade långt ifrån hela dagar då vi ju hade kursdag halva dagarna. Men OJ! Jag längtar tills jag kan åka nästa gång. Inte till samma ö, men till sol, värme och bad!





Var iväg till en "bagarstuga" och hade skoj.


Ätit mycket gott och försökt undvika kolhydrater. Gett positiv effekt och i höst har det försvunnit ca 5,5 kilo!


Så blev tillslut Tv-rummet färdigt, vi är mycket nöjda! Visst lite småsaker är kvar såklart... Måla lite spikhuvuden...






Sist men inte minst kommer en bild på denna älskade lilla kille och hans mamma. Det har varit fantastiskt att få följa honom i hans utveckling och jag ser fram emot nästa år.
Tänker sno honom en timme eller två kommande år! Önskar också att vi hinner ses oftare, jag och hans mamma! Ja och A förstås. Älskar er!

Kram

1 kommentar:

  1. Låter som ett härligt 2013!!! Kul att få se vad du har gjort! Grattis till vikt edgången! Bra jobbat!
    Jag är inte så förtjust i att hålla till i skogen men färska bär
    Är ju aldrig fel...
    Önskar dig ett riktigt gott nytt år!
    Kram Sandra

    SvaraRadera