Sidor

söndag 29 december 2013

Hur har julen varit?

Jag hoppas ni tyckte min kalender var ok. Det jag själv kan ångra är att det sista inlägget den 24 inte blev som jag tänkt alls! Jag kom inte in i datorn på morgonen och sedan var det kört.
Vi fuskade lite i år och öppnade de paket som skickats från min familj och de vi ger varandra kvällen innan julafton.
Fick en varm skön luvtröja av syskonbarn, fick ett leende på läpparna då den är lite "tuff". Kändes bra att de tycker jag kan ha den...




Avmin man fick jag Thomas Sabo armbandet ni ser här ovan. Önskade mig det, men blev glatt överraskad av val av berlock av någon anledning


Av mamma och pappa fick jag denna, kan inte visa henne än men blev väldigt glad för jag tycker de är underbara!





Denna lilla fick jag av svärmor bland annat.



Hm, fotot på julklappen från Mölnbo tomten blev inte så bra. Men detta halsband blev jag också väldigt glad över!

Så julklappsmässigt har jag haft en toppen jul!

På julafton var vi hos svärmor. På juldagen styrde bilen hela 58-60mil norröver till mamma och pappa. Härligt att få vara där vid jul.

Igår kom vi hem och idag mest slappar vi. Behöver handla men det ska väl hinnas.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar