Sidor

måndag 27 januari 2014

Livskvalité




Idag gav jag mig av till H & A för lek ute, pappa P fick sitta inne och jobba. Måste säga att det är livskvalité både att vara ledig en måndag (är jag alltid) men också att då kunna umgås med två av de underbaraste människor jag känner.
När jag kom såg A mig genom fönstret och log med hela ansiktet. Härligt!



Har sedan varit och handlat och faktiskt kommit på flertalet maträtter.
Korvstroganoff och ris/couscous, gryta på högrev, benfri fläskkotlett på bedd av ingefärsdoftande wokade vitkål/mm, fläskpannkaka, panerad fisk med kokt potatis och remoladsås ( hur det nu stavas).

Veckans sallad blir pizzasallad, vitkål för 5kr kilot...

Nu ska jag öka livskvalitén här hemma genom att städa toaletter mm
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar