Sidor

fredag 3 januari 2014

Nattsuddar


Mannen skall upp tio i sex imorgon bitti så han är inte vaken. (Hoppas jag)
Somnade om och sov länge idag så hela dagen blev lite konstig. Men jag fick handlat och planerat till just nu, morgondagens middag med vänner.

Fick lilla toaletten rengjord, tvätt hängd och lite annat smått.

Frös ett tag ikväll och kände mig eländig men nu känns det lite bättre igen.

Ibland tänker jag att det inte är nyttigt att vara ledig så länge som jag nu varit, nästan två veckor.
Det har varit superskönt, känner mig avslappnad och ostressad.

Men det blir så hårt att ta sig tillbaka till jobbet. Jag är så duktig på att vara ledig. Skulle nog längta ihjäl mig efter något att göra om jag var ofrivilligt ledig på obestämd tid...

Men kanske skulle det vara upplagt annorlunda... Fast det klart utan semesterveckor vill jag ju inte vara...

Äsch jag bara bladdrar.

Ska se klart Åter till cold mountain

Kram

1 kommentar:

  1. Ahhh, jag har också blivit duktig på att vara ledig! *ler* Härligt! Men nu är det snart jobb, på tisdag börjar jag.

    Kramar

    SvaraRadera