Sidor

torsdag 6 mars 2014

Inte molnfritt

Nej, det är inte helt molnfritt men det är soligt ute.

Det börjar nu äntligen också på riktigt gå helt åt rätt håll med min mage.
Jag har nog egentligen inte varit magsjuk sedan i söndags/måndags. Men sedan har magen inte samarbetat alls. Och som jag har sovit, tror knappt det är sant. I helgen var jag inte vaken många timmar i sträck och fast jag vilar hela dagarna sover middag så kan jag sova drygt tio timmar på natten. Igår var jag faktiskt vaken hela dagen men oj så trött jag var på kvällen.
Har fortfarande egentligen inte ätit en måltid även om jag ätit lite mat, kokt ris och kyckling, lite pasta, massor med blåbärssoppa och nu proviva jordgubb, vitt bröd och te. Funderar på potatismos och fisk idag...


Jag är ledig i helgen och tänker bara jobba lite hemifrån imorgon. Behöver komma igång igen, behöver tvätta!

Förstår intresseklubben antecknat flitigt nu...

Börjar för övrigt få pussabstinens, jag och min man pussas en hel del även om det inte är som i början (tur är väl det) och nu har vi snart inte pussats på en vecka :-(

Kram

1 kommentar:

  1. *ler* Det är klart att man får pussabstinens! Hoppas verkligen att du börjar bli helt bra från din magsjuka. Skickar en massa energi och kraft!

    Kramar

    SvaraRadera