Sidor

måndag 3 mars 2014

Tvi vale

Ca -2kg blev det allt som allt.
Hade trott att jag idag skulle må mycket bättre. Vilade massor igår, kunde börja äta och kände mig hoppfull.
Sov gott vaknade vid sju och mådde så illa. Somnade om och sov till HALV ELVA nästan tolv timmar efter att mest bara sovit och vilat sedan fredag kväll.
Jag hoppas kunna jobba lite imorgon men vi får väl se.
Jag tänker inte jobba hela den tisdag jag egentligen brukar jobba ca tio timmar.Ska ta det försiktigt jag lovar.

Kollade med alla kloka vänner jag har på FB om de hade tips på huskurer och förutom, rostat bröd, te, blåbärssoppa fick jag tipset whiskey. Kände mig skeptisk. Men tog en matsked och faktum är att nu känns magen så mkt lugnare och jag skall äta lite rostad smörgås och dricka te strax. Ahh

Fy hundan för magsjuka.


Wow, blev just impad av en av grabbarna i familjen annorlunda. En tonårsgrabb som i tv erkänner att han är kristen.


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar