Sidor

torsdag 3 juli 2014

Blandad kompott

Ullared och GeKås fick sig ett numera traditionellt årligt besök.
Allt detta är inte mitt men oj vad vi fick med oss, två överfulla vagnar.
I år var det mycket folk, i början vid hygien var det hemskt mycket folk, samtidigt som jag nästan gick helt ensam på andra avdelningar.
Här är lite av vad jagfick med mig, älskar lyktan med fjärilar och kunde inte låta bli "Morgans" chips...

Detta är glass som strax skall in i frysen, lovar att lägga ut recept för jag tyckte den var så god. Va ju tvungna att smaka lite igår så man vet om man kan bjuda på den och om jag skall göra till lördag. Det kan man och det ska man/jag.


Så är det ju så att det är min födelsedag. Min älskade syster la ut det vänstra kortet med en grattishälsning. Gillar det kortet på mig! Som ni ser till höger mest bara hårfärg som skiftat...

Ska sitta en liten stund till i lugn och ro. Sedan skall jag baka sockerkaka och sätta igång denna dag på allvar.
Ikväll blir det utomhusteater där vi är bekant med mannen som gjort all musik till föreställningen.
Vi var för två år sedan och de är riktigt duktiga och stället är så trevligt.



Kram

2 kommentarer:

  1. Så trött jag blir på alla bilder som inte går att lägga in

    SvaraRadera
  2. Hejhej du! Vad härligt att läsa i fatt dina inlägg och se vad du haft för dig!! Hoppas verkligen du hade en grymt bra födelsedag! Och väldigt fint kort på dig!

    Ja du - den där rastlösheten kryper nog i oss alla titt som tätt.. Jag har efter min utmattning märkt att jag har svårare att koppla av - trots att det är just det jag behöver egentligen. Men då gör jag så att jag går ut och går. Eller städer (igen) eller lektionsplanerar eller skriver eller bakar eller spelar kort med mina söner eller rensar ogräs i trädgården eller…. Ja du ser.. Suck.

    Hoppas du har en bra helg! Kram

    SvaraRadera