Sidor

söndag 13 juli 2014

Halmstad 2

Ja nu får det bli lite text också då jag har problem med text och bild i samma inlägg hmpf.

Mitt förra inlägg handlade om F hon dog i onsdags det tog bara några dygn. Den levnadsglada tjej som planerade för en framtid orkade inte. Vet inte exakt vad hon dog av, men leukemin kom tillbaka och hennes liv gick inte att rädda.
Självklart har mina tankar ständigt återvänt till henne och hennes familj.

Men jag vet att hon vill vi ska njuta av livet. Och återigen inser jag hur otroligt värdefullt livet är. Jag tycker att jag relativt ofta tänker tacksamma tankar kring set jag har i livet. Försöker ta vara på detsamma. Men detta ger ytterligare en spark i baken!

Vi hade toppendagar i Halmstad


Bland annat dracks denna under fotbollsmatchen.
Badade, gick på stranden, grillade, åt glass, kvällsgrillade på stranden, kastade frisbee, byggde sandslott, spelade kort. Njöt av sommarvärmen!
Kram

2 kommentarer:

  1. Visst är det vackert i Halmstad, ännu vackrare i Falkenberg *ler* Men bra att du hade det bra. Det skall man ha. I all den mån man kan. För man vet inte..

    Kram på dig och hoppas veckan blir bra!

    SvaraRadera
  2. Så sant som det är skrivet, ibland är det en gåva att bli påmind om livets bräcklighet och sedan ta vara på sitt eget.

    SvaraRadera